keskiviikko 3. elokuuta 2011

Juoksutusta !

Heissan !

Edellisen postauksen kommenttiin vastaus (tais olla nimimerkille rroosa?) :
Käytin estejalustimia koska mulla oli estesatula silloin. Mun mielestä jalka ei saa "tukea" jos menee estepenkillä koulujalustimilla, ja tuntuu että jalka olis väärässä asennossa. Ja käytän paljon enemmän estesatulaa kuin koulu, mun mielestä se on mukavempi. Tää on mun mielipide vaan sitten :)

Tänään en halunnut ratsastaa itse, joten päätin sitten juoksuttaa. Kun oli itse maassa ja näki kun Popsu liikkui, niin pystyi nähdä ettei se ota sitä oikeaa takasta kunnolla alle silloin kun se on sisäjalkana. Ulkojalkana se toimi paremmin, koska kun se oli sisäjalkana koko takaosa kääntyi vähän minua kohden (eli ympyrän sisälle, liikaa). Mutta muuten se toimi ihan näppärästi, kuunteli minun ääniapuja (mm. sanat "laukka, raviin, käynti, seis"). Tottakai "laukka" sanottiin topakalla äänellä ja kun siirryttiin raviin niin sanottiin vähän rauhallisemmin ja käynti sanan se ymmärtää vaikka karjuisi! (ei ihan kuitenkaan karjumalla). Käveltiin maastossa alku- ja loppukäynnit.

Mulla olis Popsulle tosi paljon ostettavaa, ja listaankin ne nyt tähän teidänkin nähtäväks:

-nivel-kuolaimet (ei omisteta normi niveliä, kaikki kolmipaloja ja yhet oliivit)
-eskadronin pitkät jännesuojat
-jalustinkumeja
-jalustimet
-juoksutusvyö
-juoksutusjärjestelmä

Tossa nyt olis mitä ekana tulee mieleen, noi nivelet ois kyllä tosi jees jotka hommaan ekana!


Tän päivän kuvia!





tää kuva on mieleisin tän päiväsistä!



tyytyväinen hömppä ratsu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti