tiistai 28. elokuuta 2012

Parit pintelit pesin..

... Eikä siinä ollut vielä kaikki, kun osa on tallilla :D Huomasin samalla että
kaikki meidän pintelit on todella tylsän värisiä!

Heti kun ehdin kehua miten hyvä Popsu on ollut, niin tottakai se palautti mut maan pinnallle ja kertoi että se ei ole aina yhtä miellyttävä ratsastaa. Menin sillä noin 45minuuttia, enimmäkseen käyntityöskentelyä ja sitten vähän raviakin. Teimme takaosakäännöksiä, pysähdyksiä ja avotaivutuksia. Se oli hyvä käynnissä, ei kipittänyt menemään vaan keskittyi siihen tehtävään mitä pyysin siltä. Ravissa se olikin kuin eri hevonen, se välillä juoksi alta pois ja jännittyi, laukassa se oli taas oma itsensä. Työstin sitten ravissa sitä eteen-alas, mutta kun keräilin sitä ylös ja lyhyemmäks niin se taas jännittyi.

Noh lopuksi vielä juoksutin sitä ravissa juoksutusjärjestelmä päällä molempiin suuntiin, ja siinä se rentoutui hyvin. Kyllähän minä tiedän, että minä se olen joka teki jotain vääriin selässä, mutta juoksutin silti että saisin sen rennommaksi myös ravissa, kun en saanut korjattua asiaa melkein mihinkään suuntaan siellä selässä ollessani.
Tässä joku huonolaatuinen kuva käynnistä.
Tosiaan, molemmat kuvat on kännykällä otettuja, jonka vuoksi ne ovat noinkin hyvä laatuisia.

EDIT:
Olisiko joku halukas tekemään minulle uuden bannerin tänne blogiin? Jos halukkaita löytyy niin jättäkää kommentti, niin lähetän teille kuvia jotka haluaisin saada mahdollisesti siihen uuteen banneriin. Mitään eritysvaatimuksia ei ole, mutta Ada & Caribo teksti pitäisi löytyä siitä, muuten saa tehdä ihan oman mielen mukaan. Arvostelen heidän blogit täällä jotka tekevät bannerin minulle :)

1 kommentti:

  1. Mä voin ainakin yrittää, en oo kovin taitava, mutta kokeillaan :)

    Lotta-1995@hotmail.com

    VastaaPoista