keskiviikko 8. elokuuta 2012

Info + kysymys

Ajattelin tulla heti kertomaan tännekin, mitä olen suunnitellut ja mitä olen toteuttamassa.

18.8 Lauantaina Santahaminassa seuraestekilpailut. Menen ensin Nellin hevosella Ziggellä luokan 80-90cm, ja Nelli menee Popsulla sen saman luokan. Sitten menen itse vielä Popsulla 100-110cm luokan.

25.8 Lauantaina Kangasalalla kenttäkilpailut. Menen tutustumisluokkaan, oi kyllä, itsemurha.

Sitten kysymys:

Onko kukaan teistä lukijoista innokas lähtemään Kangasalalle mukaan?
Tehtäviä löytyisi: Popsun kävelyttämistä, juottamista, syöttämistä, lastaamisessa auttamista, harjaamista, ratojen kuvaamista, ratojen kävelyssä auttamista ja pohtimista. Ja tottakai pitäisi kestää mun juttuja koko päivä. Palkaksi saa ainakin ruuat ja ehkä jotai muutakin (kunhan saan juteltua iskän kanssa). Jos asuu matkan varrella Nevaksesta-Kangasalalle niin voimme napata kyytiin, ettei omaa kyytiä tarvitse hommata.

Olisin oikeasti todella iloinen jos joku olisi halukas lähtemään mukaan auttamaan. Pitää vielä tosin kysellä kavereilta, jotka ovat "etusijalla" tässä asiassa, mutta nyt tilanne näyttää vähän huonolta niin siksi kyselen täälläkin.

3 kommenttia:

  1. Vitsit et mä haluisin tulla!! :) laita mulle vaik viestiä fb? Löytyy nimellä Sara Rusi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tainnut löytää facebookista oikeaa henkilöä, sillä laitoin eilen heti tämän nähtyä jollekin Sara Rusille viestiä mutta epäilen vahvasti että se meni väärälle ihmiselle :D Pystytkö sä laittamaan mulle facebookissa viestiä? Ada Vainikainen nimellä löytyis, mutta jos ei onnistu niin ota sähköpostilla yhteyttä! :) banaaniada@hotmail.com

      Poista
  2. jos mul ei oo just omii kisoja tolloin nii jos et ketää muuta saa ni mä voin kans tulla! (: varmaan tiiät kuka oon, luulisin :D

    VastaaPoista