lauantai 31. maaliskuuta 2012

I'm just gonna take a minute and let it breeze

Torstain estetunnin vuoksi en ookkaan jaksanut tulla kirjoittelemaan (= meni huonosti). En enempää kommentoi kuin että jalkaan sattui, Popsu keuli rajusti, vei mua kuin märkää rättiä, pukitteli ja sai mut raivostumaan, kuten Robbynkin. Mutta Robby kehui minun ratsastusta ja muutamaa tehtävää.

Perjantaina en edes voinut kuvitella meneväni tallille ja oli muutakin menoa, joten Nelli ja hänen äiti kävelytti Popsua.

Tänään menin sitten kuitenkin ite ilosena tallille. Käveltiin puolentunnin alkukäynnit maastossa, jonka jälkeen mentiin maneesiin. Aloitin melkein heti ravailun, tehtiin pidennyksiä ja sitten otettiin kiinni ja mentiin hidasta ravia ja taas normaalisti eteenpäin ja välillä lisää eteenpäin. Paljon temponmuunnoksia siis. Laukkaa otettiin aika vähän, mutta ympyröillä jonkinverran työstettiin molempiin suuntiin, kunnes taas jatkoin mielummin ravin työstämistä.

Viivi tulikin tallille, joten siirryin kentälle menemään loppuravit. Popsu oli super! Ja tälläkertaa sain kuviakin :) Tosiaan, Popsu toimii paljon herkemmin ja "paremmin" kun oon käyttänyt meksikolaista turpahihnaa, kuten kuvissakin näkee että niissä on tuo kyseinen turpis..




takajalat??




iihana muokkaus joo, mutta päivän lempparikuva!

mä oikeesti ajattelin et haluutte just taas nähä tänää mun naaman?


Tallilta jatkettiin Eriksnäsin tallille katsomaan kisoja. Räpsin kavereista kuvia ja tyhjensin tapani mukaan melkein koko buffan ruokavaraston... Tosiaan siellä tallinomistajan kanssa täytin tettilaput, ja ens kuun lopussa mulla alkaa hommat siellä. Pääsen tallitöihin viikoks :)

3 kommenttia:

  1. Hahaha muistan sillon joskus kauant sitten syötiin buffas ihan älyttömästi jaa saatiin tyylii makkarat ilmaskes :DDD

    VastaaPoista
  2. voi harmi ku olin melkee tulossa eriksnäsii kattoo kisoi mut sit en voinu... ois ollu kiva nähä pitkäst aikaa :) ja mäki olin eriksnäsis tetis! se oli ihan mukavaa :) ajoittain vähän raskasta :D

    VastaaPoista
  3. Minkä merkkinen toppaliivi sulla on?:)

    VastaaPoista