maanantai 19. joulukuuta 2011

Mahtava kisapäivä + ilta porvoossa

Heippa! Oon pahoillani ettette saaneet kisapostausta eilen, mutta mulla on siihen oikein pätevä syy tälläkertaaa.. Eilen heräsin 8 aamulla ihan järkyttävään päänsärkyyn ja pahaanoloon, tuntu kun joku poraisi mun päähän reikiä, ei oo ikinä ennen sattunut niin paljoa. Pitkin päivää popsin buranaa ja kisatkin selvisin ihan hengissä. Ilta jatkui sitten Porvoon sairaalassa/päivystyspoliklinikalla.. Mulle laitettiin lääkkeitä nenän kautta ja suuhun, jotka oksensin melkein heti ulos, tietysti. Paha olo jatkui koko yön ja särky, en nukkunut ollenkaan ja en voinut lähteä kouluun.

Elikkä tommonen päivä mulla oli eilen, ei nyt ihan varsinaisesti liittynyt tän blogin aiheeseen (=hevoset) mutta ajattelin kertoa silti. Nyt pitäis tässä aamupäivän mittaan keksiä kuka hoitaisi Popsun tänään, koska itse en pysty :( Nyt saatte kuitenkin kisapostauksen!


90cm verkassa otin aika monta verkkahyppyä, koska Popsulla oli niin paljon energiaa ja mulla oli piiska ja kannukset vielä siinä lisänä. Rata ei ollut ihan niin siisti, tuli parisen kertaa vähän turhan lähelle jotkut hypyt ja sain pidättää sitä aika paljon että saisin sitä lyhennettyä. Puhdas rata se kuitenkin oli ja siitä oon ihan tyytyväinen!



100cm verkassa otin kans aika monta hyppyä, pari kertaa tippu puomit mut ihan ok. Radalle jätin piiskan kokonaan pois, ja se oli ihan fiksua sillä me mentiin aika kovaa ja se lähti joihinkin hyppyihin aika kaukaa! Mutta mulle jäi kyllä tosi hyvä fiilis näistä kisoista ja taas tää metrin rata oli ehkä parempi hyppyjen kannalta.


Kiitos Julialle avusta ja videoista:)!

1 kommentti:

  1. Kerro toki jos tarviit uudemman kerran apua kisoissa tai muuten Popsun hoitamisessa, mä tuun tosi mielelläni ! (:

    VastaaPoista