perjantai 15. huhtikuuta 2011

olen yksinkertainen.(viivin & adan msn keskustelut)

Heipsuu! :)

Eilen oltiin siis liikan valinnaisten kans uimassa itikses, ja sen jälkeen mä ja viivi lähettiin mäkkiin hakee pirtelöö matkaevääks :)

Eilen ja tänään Popsun kans reenailtiin vähän laukannostoja ravista. Ja yllättävän hyvin meni! Huomasin, että Popsu oli nyt molempina päivinä kunnolla pohkeen edessä ja tuntu että jokanen apu meni suoraan läpi! Laukat nous suht koht täsmällisesti siinä kirjaimen kohalla kun nostin (käytin siis niitä maneesin seinillä olevia kirjaimia aina välillä merkkeinä missä kohtaa pitää nostaa laukka), ja olin tosi tyytyväinen siihen että laukka lähti pyörimään eteenpäin, eikä se jäänyt siihen hissukseen junnailemaan. Ravissa Popsu oli kans ihan ok, ei tietystikään niin hyvä kuin laukassa =D

Molemmat päivät mentiin aika lailla loppuu kohden eteen-alas tarkotuksella, eli hyihyi minä en noudattanut Robbyn ohjeita ja pitänyt sitä lyhyenä vaan nimenomaan annoin sen mennä oikeestaan pitempänä. Ja tässä taas huomasin sen, että se ei oo niin pitkä kun mitä on ollut! Ei se nimittäin vetänyt sitä kaulaansa niin pitkäks eteen vaan pikemminkin välillä se itse lyhensi ja nosti niskaa hieman korkeemmalle. Hyvä jätkä! :)

Tänää olin itikses viivin kans taas, ja tuli ostettua ripsiväri, kajaali, pari h&m kasvonaamioo (vaikka näistä onkin huonoja kokemuksia), hajuveden ja hupparin :) Toki tuli taas käytyä mäkissä vetämäs pirtelö :) :D
Keskiviikko

random naamakuva


oopperalippu + lemppari korkkarit

Hahaha :D Olin viime perjantaina siis Tommin ja Johnin kans ulkona hetken, ja tää on parkilt :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti