keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

hemmoteltu kingsland-kakara

Heippa!:)
Ohhoh en ookkaan pariin päivään kirjotellu mitään.. Suo anteeksi lukijani! Ja muutes tervetuloa yhdelle uudelle lukijalle:)

Empä oo mitään oikeestaan tehny kun vaan ollut tallilla joka päivä, ja södiksessä/pleissillä. Lenkilläki kävin, en tosin muista enää että mikä päivä :D Tänään oli niiiiiin kiva päivä! Ihan oikeesti, oon super ilonen ja kiitollinen mammalle ja iskälle! :) Ostin äitin kanssa puokkiin tänään cavallosta mulleverkkahousut ja t-paidan, jotka on aivan ihanat! Ja mä muuten maksoin 3/4 ostoksista, ja äiti pääs tällä kertaa vähemmällä :) Mutta voiko näin ees käydä, iskä oli käyny iltapäivällä ostamassa mulle verkkatakin joka kuulu niitten housujen kaa niin mulle! Apua, oon varmaan kiittänyt äitii ja iskää tuhat kertaa tänään, ku tiiän kuitenkin ettei noi ollu mitään halpoja! Okei no kärsihän munkin lompakko tästä hieman :D

Popsu on ollu eilen ja toissapäivänä oikeen hyvä, tänään vähän huonompi tai silleen tuntu ettei sillä ollu energiaa yhtään. Mutta hetkittäin meni ihan hyvin, HUOM hetkittäin. Huomenna meen estetunnille, vaikka Popsulla piti olla aika kevyttä ennen kun ell tulee, mutta minkäs teet en oo hypänny 2 vko. Ja Popsukin kaipaa mielen virkistystä.

Mokasin aika pahasti, kirjaesitelmä ja kirjotelma pitäis palauttaa viimestään HUOMENNA, ja ne vaikuttaa numeroon.. Hmm arvatkaas onko Ada aloittanut edes lukea mitään kirjaa... Onneks kirjotelma on tehty mutta tuo kirjaesitelmä.. OH GOD! Tulee kiire.. Ei kuvia tämän takia tähänn postaukseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti