sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Luvassa kunnon angstaustekstiä....

Kisat oli ja meni, ja radat mitä mentiin.... Onko sen huonompaa ratsastusta ees nähty?!?!? 80cm uusinassa tippu tokavika, ja 90cm perusradalla tippu KOLME. Tää on just tätä, mä tiesin että sieltä niitä puomeja lentelee. Popsu oli ensinnäkin tosi laiska, meni pitkänä, ei ollu hereillä, ei aktiivinen yhtään, laama ja siihen kun lisätään vielä ratsastaja ilman taitoa niin ei huhhuh mikä kokoonpano. Oon niin vihanen itelleni kun en ees ton kasikympin laiskuuden jälkeen saanu Popsua menemään kunnolla eteenpäin ja ylös sitä päätä, ja suurimmaksi osaksi kun en yksinkertasesti osannut ratsastaa.

Tulee ikävä kyllä kuvaton/videoton postaus sillä sen verran huonosti meni että mulle riittää että ne jotka oli paikan päällä näki radat, tänne niiden ratojen laittamista en edes harkitse. Eniten tässä oon vihanen itelleni, käyttäydyin aika tylysti ratojen jälkeen Popsuu kohtaan vaikka se ei nyt ees ymmärrä mitä puhun mutta tulihan sitä hevosta haukuttua laamaksi ja niin edelleen, samoin omia ratsastus"taitoja" tuli haukuttua. Mun pitäis kyl olla tyytyväinen siihen mitä mulla on, mutta ei nyt en oo todellakaan! Sit kun nään Robbyn seuraavan kerran tallilla pyydän häntä menemään Popsulla pari kertaa.. En tiedä kumman syyks tän kisojen 'menestyksen' pistäis, varmaankin minun. Ainaki oon tosi pettyny jotenki itteeni ja ratsastuksee. Ok nää oli vaann yhdet kisat ja yks ratsastuskerta, mut voi perkele sentää :D

Olisin niin valmis luovuttamaan tän jätkän kans, mut en antais ittelleni koskaan anteeks jos luovuttaisin näin helpolla. On vaan niin p*ska fiilis nytte! En tosiaan kerjää mitään säälipisteitä tällä :D Ketuttaa vaan nii vietävästi et oksat pois :D

PS. PAHOITTELEN RUMAA KIELTÄ TEKSTIN SEASSA!  :)

6 kommenttia:

  1. harmi että ei mennyt niin hyvin =( mutta aina ei voi onnistua =) tsemppiä vaan treeneihin ja tuleviin kisoihin! =)

    VastaaPoista
  2. ikävää että et ole tyyväinen suorituksiin!
    oisi silti mukava nähdä vaikka edes parhaimpia hyppyjä radalta tai joitain kuvia kisapäivältä! :)

    VastaaPoista
  3. Hei, tiedän tunteen :) mut huonoja päiviä on kaikilla! Tää oli vaan yksi päivä niiden seassa (:

    VastaaPoista
  4. Kannustavia kommentteja, kiitos! :) Toiselle anonyymille, voisin ehkä laittaa yksittäisistä hypyistä videoo tänne, niistä siis mitkä onnistui edes jotenkuten. Oon vaan näääääääääin pettyny itteeni ja popsuu :D

    VastaaPoista
  5. tiedän tunteen :) mut hei ratsastat popsulla tosi hyvin :) sulla on hyvä istunta(kadehtii) tai ainakin 1000 kertaa parempi kun mulla,joten eiköhän se tästä..yritä miettiä niitä onnistumis hetkiä nyt ja miettiä mitä kaikkea meni vikaan kuitenkaan masentumatta.Tää on kieltämättä hankala laji välil.TSEMPPIÄ

    VastaaPoista
  6. hei c'mooon mun ekat kisat yhen ponin kanssa oli sellaset et kielsi 5 esteelle ja 4 puomia tuli alas ja 1 este kaatui ! :D

    VastaaPoista