maanantai 19. syyskuuta 2011

tunnustuksia !!

Heipsan! :)

Tänään laitoin tallilla eka jätkän kuntoon (oli muuten ihana muta/savi kuorrute) ja sit alkuverkkasin sen ravissa ja käynnissä valmiiksi Kiralle. Ihan ekaks minä itse sain kokea yllätyksekseni että jätkähän ei noussut ylös kun suoristi (sillä on siis tapana nostaa pää taivaisiin ja jännittyä kun kulkee suoralla), mutta nyt tänään se oli ihan tyynen rento ja pysyi hyvin tasaisena, vaikka taivutteli ja sen jälkeen suoristi ja taivutti vaikka toiseen suuntaan! Sitten Kira meni selkään ja koki saman kuin minä ja oli ihan mahtavaa! :)

Popsu tuntui mulla aluks tosi hyvältä, samoten Kiralla se ainakin näytti ihan super hyvältä! Loppua kohden jätkä ehkä jopa vähän väsähti jonka vuoks tasaisuus ehkä välillä häipyi kokonaan, mutta tosi hyvä se oli tänää kuitenkin! :)

Huomenna meen ehkä vähän kevyemmin, sitten keskiviikkona kävellään, ja torstaina rankka treeni ja Kira hoitaa Popsun perjantaina kisakuntoon lauantaita varten!

Sitten... Tuo otsikko siis, emma ( http://emmamattila.blogspot.com/) nakitti mulle tämmösen :)



Tunnustuksen tehtäviin kuuluu kiittää tunnustuksen antanutta, vastata 10 kysymykseen ja jakaa tunnustusta eteenpäin 10 ihanaan blogiin sekä tiedottaa kyseenomaisia blogeja asiasta. Tässä kysymykset ja vastaukseni niihin:

1. Suosikkiväri:
tähän on vaikea vastata, riippuu ihan mihin yhdistelee! Mutta ruskean ja vihreän tietyt sävyt.
2. Suosikkieläin:
Tuntuu niin perus vastaukselta sanoa että hevonen, mutta näin se vaan on!
 
3. Suosikkinumero:
11 ja 16.
 
4. Suosikki alkoholiton juoma:
Kaakao ja kahvi
 
5. Facebook vai Twitter:
Facebook.
 
6. Intohimosi:
Ratsastus & valokuvaus
 
7. Saada vai antaa lahja:
Itsekäs kun vähän oon niin saada, mutta kivempi on antaa :)
 
8. Suosikkikuvio:
Neliöt ja jotkut epäsymmetriset härpäkkeet :D

9. Suosikkiviikonpäivä:
Perjantai & lauantai

10 .Suosikkikukka:
Ruusu. Saattaa jopa johtua siitä etten pahemmin näihin kukkajuttuihin perehtynyt..

Sitten, en valitse 10 bloggaajaa tekemään tätä, vaan haastan jokaisen lukijan tekemään tämän ja linkkaamaan bloginsa mulle!! :)

1 kommentti:

  1. ohhoh haastoin sut tähän, mut olitki jo tehny :D no ainaki päädyit mun listalle!

    http://pienenponin.blogspot.com/2011/09/kaiken-maailman-blogihaasteita.html

    VastaaPoista