maanantai 10. syyskuuta 2012

Videopostaus

Teimme tänään Viivin kanssa videopostauksen, jonka Viivi kuvasi ja minä selostin. Hyppäsin Popsulla vähän vaihtelun vuoksi, sillä menen loppuviikon koulua kilpailuihin asti, lukuunottamatta huomista päivää jolloinka Popsu saa kävellä. Videopad kräkkäs pahasti, joten videon loppuosa on pelkkää mustaa mutta minun ja Viivin äänet kuuluu.. Eli malttakaa katsoa loppuun asti! Käytin yhdessä kohdassa ehkä väärää termiä, sillä en repinyt Popsua suusta, mutta jouduin siis kuitenkin ottamaan enemmän kädellä sitä taakse (mikä ei edes onnistunut). Olin kuitenkin ihan hukassa itse siellä selässä, joten videolla näkyvä ratsastus on ei-niin-mukavaa katsottavaa.

Ja Popsu luultavasti hyppi pystyyn siksi, kun vaadin sen nokkaa ylös ja tarmokasta laukkaa, niin se "stressaantui"  kun olen tuupannut eteen-alas aika löysästi ja yhtäkkiä taas vaadittiin niin paljon niin vaikeaa (popsun mielestä siis). Lopetin pariin hyvään hyppyyn, kävelytin maastakäsin ja suihkutin sen vesarissa, pistin savet jalkoihin ja ruuat naaman eteen.

Alla olevat kuvat ovat alkuverryttelystä tältä päivältä.









Seuraavat kuvat ovat jo muutaman päivän takaisia,


©Nelli

©Nelli

©Nelli


4 kommenttia:

  1. noi sun ridahousut on vaan niin ihanat! ois kiva jos tekisit jossain vaiheessa tavoitepostauksen ens kaudelle (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, minäkin tykkään! Minkälaisessa muodossa haluaisit tavoitepostauksen olevan (video vai teksti)? :)

      Poista
  2. No ei se mun mielest järkyttävältä näyttäny, hyvin paljon energiseltä kyllä! :D ja näitä postauksii lisää :)! Munki pitäis joku päivä saada videopostaus aikaan ku joku pääsis tallille messiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh tossa oli ne parhaat pätkät, en ihan niit huonompii kehdannu laittaa :D Uii vitsi tee joskus videopostaus! :) Mietin et mä voisin joskus tulla kuvaa ku sul on tunti tai jotai? :o

      Poista