sunnuntai 21. lokakuuta 2012

HIHS again

Nyt kävikin niin, että olin myös eilen sekä tänään katsomassa hihsiä, kun ostin joiltain ht nettiläisiltä liput halvalla. Eli olin joka päivä katsomassa jotain näytöstä, mikä oli ihan kiva lopetus mun tylsälle syyslomalle. 

Eilen köpöttelin ilman satulaa puolipitkillä ohjilla Popsulla noin 30minuuttia, eli mentiin aika kevyesti, kun taas tänään koitin jotain järkevämpää tehdäkin. Eli vähän avoja, väistöjä ja vastataivutuksia käynnissä ja ravissa, paljon käynti-ravi siirtymisiä (jotka meni super hienosti tänään, että niitä kehtais näyttää kouluradallakin). Tänään unohdin laittaa Popsun ruuat turpoamaan ennen ratsastusta, ja minulla ei sitten ollut aikaa jäädä odottelemaan, niin pyysin Okkoa laittamaan tänään Popsun ruuat, jotka se toivottavasti muistaa antaa. 

Oli muuten nääääääääääääin ihanaa saada kyyti areenalta kotiin, sillä muuten olisin jäänyt sinne luultavasti yöksi.. Kiitokset Okolle! Sekä oli myös kiva että mulle pidettiin seuraa eilen ja tänään siellä, kun muuten olisin kököttänyt yksin jossain nurkissa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti