sunnuntai 22. toukokuuta 2011

You see the difference?

Moikka!

Elikkä nyt olis valmennukset käyty, ja saan taas sit heti tietää kun Antonio tulee uudestaan. Ja tottakai aion mennä sinne, jos vaan aikataulut antaa periks :) Videolla näkyy kun Antonio menee Popsulla ja lopuks minäkin menin. Ohoh, en kyllä tarvitse yhtään kommenttia kuinka huonommin Popsu meni mulla kuin hänellä. Eilen Popsu oli energisempi kuin tänään, saattoi johtua siitä, kun Antonio meni Popsulla eilen mun lisäks ja mä menin itse tänään.  Tehtiin vaan ympyröitä, diagonaaleja ja serpenttiini kuviota,  ja keskityttiin aikalailla mun istuntaan. Sainkin monesti kuulla että keep the shoulders back, eli hartiat taakse,  ja mun piti olla hartioista vahva, ei käsistä tai muualta.

Antonio käski mun laittaa hartioita aina vielä taaemmas,jos Popsu lähti vetämään tai painamaan kädelle edestä, ja lopuks tajusin että miksi. Kun itse istuin suorassa ja hartiat oli ns "vahvasti" niin Popsu tuli kevyemmäks edestä eikä enää vetänyt, vaan vähän jopa myötäs niskasta. Antonio painotti myös siihen, että Popsun kaula olis mahdollisimman suorana, enkä ite taivuttelis sitä suoralla liikaa sisälle. Nyt pitää vaan itse harjoitella pitämään ryhti ja hartiat hyvin "takana vahvana", kädet kevyenä ja jalat tiiviisti ympärillä, niin hyvä tulee! Huomenna tuuppailen vähän kevyemmin Popsulla, kun Maarit menee sillä kunnolla tiistaina :)


Tosiaan kun Antonio meni Popsulla eilen, hän sanoi että yrittää tehdä Popsusta mahdollisimman kevyen, ja kun menin itse sillä Antonion jälkeen hän kysyi että do you see the difference? Ja todellakin tunsin ja koin sen :D Popsu ei oo koskaan ollut niin kevyt (hetkittäin mitä nyt oli).



1 kommentti:

  1. eron näki kyl hevosessa :) mut hyvin säki ratsastit! btw mullakin nuo olkapäät on se myös ongelma :)

    VastaaPoista