sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Portugalilaisen kouluvalmennuksessa!

Moikka! :) En oo postaillut nyt ollenkaan, sillä en halunnut paljastaa vielä mitä tänä viikonloppuna käy.
Elikkä, tässä se yllätys tulee: Olin portugalilaisen Antonio do Valen (nimi oikein?) kouluvalmennuksessa! Mietin aluks tosi pitkään että viitsinkö mennä nolaamaan meidät sinne, kun hän on kv-tason kouluratsastaja itse.. Mutta ihan hyvinhän se loppujen lopuksi meni!

Alotin ite käyntityöskentelyllä ennekuin ketkään oli edes paikalla, kunnes huomasin että Antonio ja tulkit oli saapuneet paikalle ja he sanoivat että ravaa ja laukkaa vähän. Siinä Popsu meni niin huonosti että jopa hävetti, saatto johtua siitäkin että mua itteeni jännitti ja menin jopa vähän lukkoon enkä siks ratsastanut kunnolla. Tän mun sähläämisen jälkeen Antonio hyppäs selkään ja meni noin 20-30minuuttia Popsulla. Vähän sulkuja ja avoja + vastalaukkoja hän teki, ja sanoi melkein heti että Popsu on aika vahva edestä välillä ja raskas. No hän yritti tehdä Popsusta  kevyemmän, ja kun itse menin hänen jälkeen selkään niin kyllä se oikeestaan kevyemmältä tuntui! :)

Olin todella tyytyväinen jätkään, sillä olin ihan kauhuissani että  nyt ei tuu mistään mitään, mutta toisin kävi. Antonio vielä lopuks sanoi että Popsu is a good horse, joka oli tietysti ihan kiva kommentti :D Videoita ja kuvia tuli paljon! Mutta valitettavasti en voi nyt lisätä muutakuin pari kuvaa jotka ei liittynyt kouluvalmennuksiin, sillä oon eri koneella :s Huomenna lupaan että saatte PALJON kuvia ja vieoita, sillä huomenna jatketaan samalla lailla kuin tänään, eli uudestaan Antonion oppiin! :D:D Olin muuten ihmeen yllättyny kun tajusin kaiken mitä se Antonio puhui, mutta harmiks en osannut vastata ihan kunnon lauseilla hänelle... :D eipä mulla  muuta, tässä pari kuvaa !




1 kommentti: