keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Kehitystä?

Minulla ei ole oikein muutakaan kirjoitettavaa, niin ajattelin pistää pari kuvaa vertailun vuoksi tähän.

Nämä on otettu 2011.
Minun omaan silmään näyttää siltä, että minulla olisi ollut tuolloin aika kova käsi verrattuna nykyiseen, sekä istunta kammottava.


Ja nämä 2013.
Näissä mielestäni taas rennomman näköistä, pehmeämpi käsi ja parempi istunta (ylemmässä kuvassa istunta parempi, alemmasa aika suuri etukeno)



Näettekö te lukijat jotain kehittymistä? Onko jokin mennyt teidän mielestä huonompaan suuntaan? Tai parempaan? 

Huomatkaa myös Popsun väri! Se on vaalentunut ihan älyttömästi.

11 kommenttia:

  1. Ei vitsi, mun täytyy kaivaa jostain ne koeratsastusvideot ku Popsu oli 4v.!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joojoo! :D Ois aika mielenkiintosta nähä millanen se oli sillon :D

      Poista
    2. Joo ne on mulla jossain vanhassa videokamerassa missä on vielä kasettisysteemi! Ehkä mä niitä saan kaiveltua esiin sieltä :D

      Poista
  2. ei must näytä ainakaa et oisitte kehittyny paskaakaa ;o.. rumii ootte, noei hahah yli hienoi ootte taas kerran !! ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oot..... Noei, kiitti kiitti! :) Työki olette :)ps. kirjottakaa jo blogiinne.

      Poista
  3. 2013 yläkuva näyttää hyvältä mut ootko kokeillu pidentää jalustimia tosta :) ? Alakuvassa tosiaan etukeno ja jännittyneen näkönen istunta kaiken kaikkiaan ;) Mut istuntahan on yks vaikeimpia juttuja ratsastuksessa eikä siitä kai ikinä saa täydellistä kukaan. Suunta näyttää oikeelta :) !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itseasiassa tuossa yläkuvassa on mun estejalkkarit, mitkä siis ovat aika lyhyet. Muuten menen paljon pidemmillä jalustimilla sileällä. Jep, huomaa kyllä että yläkuvassa rennompi istunta kuin alakuvassa :) Mutta kiitos vielä! :)

      Poista
  4. Itse asiassa sun käsi voi olla nytkin vähän kova, jos ratsastat noin kuin kuvissa, eli nk. pianonsoittajan käsillä...Nyrkit pystyyn, ni käsikin rentoutuu eikä ole niin kova suuhun.
    Muuten hevonen näyttää paremmalta ja rennommalta kyllä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Juuri vähän aikaa sitten jollekin anonyymille kommentoin mun käsien ongelmaa! Mutta muistan että tuolloin 2 vuotta sitten mulla oli koko aika sellanen "veto" päällä ja käytin liian paljon kättä, mutta kyllä mun käsi on vieläkin välillä kova, varsinkin kun väännän mun kädet aina ties mihin asentoihin vahingossa jos en keskity niihin kunnolla. Eli taitan ne tolleen, enkä pidä niitä pystyssä (pinttynyt huono tapa), tiedätkö jotain harjoituksia miten pystyisin pitämään nyrkkejä pystyssä? :) Kiitos vielä!:)

      Poista
    2. Kannattaa kokeilla laittaa raippa siitä peukalon alta tosin ohjaaminen ja kaikki vaikeempaa, mutta näin pysyy nyrkit pystyssä ainakin!(:
      (olen eri ano sitten! :D)

      Poista
    3. Jee, kiitos vinkistä! :) Pitänee kokeilla tuota heti huomenna :)

      Poista