torstai 8. marraskuuta 2012

Cavalloa

Pian on mennyt jo viikko Cavallossa, hui kun aika menee siellä nopeasti. Olen ottanut teitä varten itsestäni ja mun uusista kamuista (=työkaluista) kuvia, jotka ovat luultavasti erittäin mielenkiintoisia ja tärkeitä. Ajattelin kertoa nyt vähän että mitä olen päässyt jo tekemään siellä.
Tässä näkyy selkeä papereiden lajitelu/järjestely

mun ikioma työmaa-alue

Olen tallentanut tuotteita tietokoneelle, rakentanut housuhyllyä, maalannut, porannut, sahannut, kanniskellut rehusäkkejä, lajitellut papereita, imuroinut, lakaissut, hinnoitellut tuotteita, purkanut paketteja, hyllyttänyt tuotteita, auttanut asiakkaita, siivonnut loimihuoneen ja tehnyt kaikkea muuta hauskaa (syönyt, dataillut, rupatellut jne). Olen melkein 100% varma, että unohdin tuosta listasta vielä jotain.. Mutta aina välillä kun on aikaa niin pidämme kahvi/teetaukoja, sovittelen vaatteita joita harkitsen ostavani (mm. yhdet ihanat kingslandin housut, spooksin kilpailutakki, cavallon takki...) ja olen koneella facebookissa. 
täs mä ja mun kamu pora

täs mä ja mun kamu vasara

täs mä ja mun kamut maalipurkki, pensseli ja maalaustakki

Aika menee tuolla yllättävän nopeasti ja tekemistä riittää melkein kokoaika, mitä ihmettelen sillä uskoin että tekemistä on päivässä tunniksi-pariksi, mutta kokoajan siellä riittää tehtävää. Laura sanoi että ensi viikolla voidaan katsoa kassahommaa, jee! 
täs mä ja mun kamu dogi ;)

On muuten ollut tosi kivaa, kun minun täytyy mennä Cavalloon vasta 12, niin ehdin ennen sitä käydä tallilla hoitamassa sen Emilian hevosen ja ratsastaa Popsun ja ehdin vielä illalla käydä uudelleen liikuttamassa Popsun. Tänään ja huomenna minun ei tarvitse kuitenkaan hoitaa Emilian hevosta, sillä hän menee itse, jotenka tämä tarkoittaa sitä että luultavasti nukun pitkään ja käyn nopeasti hoitamassa Popsun aamulla juuri ennen tettiin menoa ja sitten käyn illalla kunnolla hoitamassa ja liikuttamassa sen. 

Kai te nautitte kuvista?:)

4 kommenttia:

  1. Noi sun kamut on tosi eloisia :D

    VastaaPoista
  2. kivoi kuvii ;) mun kaveri oli samassa cavallossa tetissä ja sai palkaks lopuks ilmaseks kl:n pipon :)

    VastaaPoista