sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Hyppyjä

Olen todella tyytyväinen Popsuun, sillä viimeksi kun hyppäsimme niin meni aivan penkin alle ja jouduin tulla selästä alas juoksuttamaan sitä kun se hyppi pystyyn kokoaika. Ja silloin esteet oli maksimissaan 80cm mitä tulimme, eikä niistäkään selvitty, kun taas tänään tulimme jo 120cm pystyä puhtaasti monta kertaa peräkkäin.


Kävelin pitkät alkukäynnit maastossa, jonka jälkeen menin kentälle verkkaamaan. Teimme käynnissä väistöjä, pysähdyksiä, peruutuksia, avoja ja vastataivutuksia. Ravissa ympyröitä ja kaikenlaisia kiemuroita mitä vain älysin tehdä. Minun ei pitänyt hypätä, mutta päätin että Popsu saa nyt tällä viikolla hypätä toisen kerran kun oli niin huono viimeksi, ja en kadu yhtään että päätin hypätä tänään!

Aloitimme pikkuisella pystyllä ja okserilla, joille tullessa ihmettelin kovasti miten Popsu imi niille ja oli ihan täpinöissään. Nostettiin pysty okseriksi ja nostettiin molempia oksereita, mutta toisesta me teimme ihan älyttömän leveän. Nostettiin esteitä pikkuhiljaa, se leveä okseri sai jäädä 80cm korkuiseksi, toinen okseri oli 90cm ja muuri oli lopuksi 120cm! Sain joka kerralle hyvät paikat, Popsun laukka oli hyvää esteelle tullessa ja sen jälkeen, se teki hyviä hyppyjä ja käytti itseään suurinpiirtein oikein! Olen niin tyytyväinen jätkään. Ja nyt saatte todistusaineistoakin, sillä äiti oli kuvaamassa :) Mä pahoittelen mun sukellus-asentoa joillakin (lue=kaikilla) esteillä.







Popsu on niin isona ettei toi este edes näytä niin isolle. Mutta lupaan että tota oli pelottava hypätä





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti