keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Jumppasarjaa 3kk tauon jälkeen

Apua olen ollut kamala bloggaaja, enkä ole tullut kirjoittamaan pitkään aikaan mitään. Sain yksi päivä yhdeltä lukijalta kommentin, mistä sain idean erioispostaukseen, mutta en ole vieläkään saanut aikaiseksi aloittaa tekemään sitä, joten se jää myöhemmäksi.

Tänään hyppäsin Popsulla noin 2-3 kuukauden hyppytauon jälkeen ja olen super tyytyväinen! Yleensä jos Popsulla on ollut pitkä tauko hyppäämisessä, niin se sinkoilee, juoksee alta, hyppii pystyyn kun ei malta odottaa, sekä muutenkin venkoilee koko ajan. Noh, tänään se oli ekojen verkkahyppyjen jälkeen aivan katastrofi (kaikkea edellämainittua) mutta kun aloin tulemaan jumppasarjaa, niin se parani huomattavasti.

Olin ihan äimänkäkenä, vaikka kyllä videoltakin näette että Popsun laukka ei ole kovin hyvää (hieman jännittynyt, ei polje kunnolla) ja itse tuon sen jumppasarjan ensimmäiselle "esteelle" aina huonosti ja istuntani on huonontunut järkyttävästi. Olen suunnattoman iloinen siitä, ettei Popsu loppujen lopuksi venkoillut melkein ollenkaan ja malttoi odottaa, sekä nostaa jalkojaan (vaikka esteethän eivät olleet mitenkään erityisen korkeita)! Tiedän että videolta näkyy kuinka "huonosti" meni ja kuinka tuollaista matkustelua koko meno on, mutta olen niin tyytyväinen itse. Videolla ei ole verkkahyppyjä, mutta kaikki muu on siellä.





1 kommentti: