keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

taskubilist

Kävin sitte Viivin kans pleissillä (pleissi= nuoristotila södiksessä), pelattii vaa bilist, kuunneltii musiikkii ja katottii salkkarit :) Kohtalaisen tylsä päivä, lukuunottamatta päivällä ollutta valmennusta :) Onneks mun elämä ei pyöri tallin ja pleissin ympäril.... Jes, teen muuten vihdoinkin jotain hyvää koulun puolesta, kun huomenna on leffa-päivä siellä, niin oppilasvaltuuston joku henkilö oli unohtanut vuokrata sisko tahtoisin jäädä-leffan, nii multapas se leffa löytyy ja vien sen huomenna koululle. Jos mulla ei ois ollu tota nii olis tullu huomisesta normi koulupäivä, ilman leffaa :D I am the hero! Kaikki saa vihdoin kiittää mua :) Meinasin tänään tehä täs illalla kotitekosen kuorinnan kasvoille, mutta puuttu siihen tarvittavat ainekset :( Jospa saisin kaupasta ostettuu tarpeelliset kamat siihen, nii voisin laittaa kuvaa ja sen kuorinta-aineen teko-ohjetta tänne! =) En usko että sen 'teho' on mikään hyvä, mutta ainakin tekee ihosta pehmeen tuntusen :D

Mulla on muuten Canonin 1000D, joten turha odottaa mitään mahtavia kuvia laadultaan, tai muutenkaan sillä en oo mitenkään hyvä kuvaaja.. Silti näitä kuvia tulee, vaikka ne olisikin pieleen menneitä osittain.

Pakolliset naamakuvat ennen kouluun lähtöö, kyllä!


jep, nää on näitä mun "taidekuvia"
Huomenna estetunti, jaiks! Oon iha fiilareis vieläki eilisestä ja tän päivän valkuista :))

ah, tulee nii hyvä fiilis täst :)

2 kommenttia: